به صورت زنده در شبکه شاد

دوره آموزش تولید محتوا برای معلمان چابهاری برگزار شد

چابهار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش چابهار گفت آموزش زنده تولید محتوای آموزشی برای بیش از 500 نفر از فرهنگیان چابهار در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش تولید محتوا برای معلمان چابهاری برگزار شد

احمدعلی سرحدی، در گفت وگو با پانا ضمن تبریک هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی اظهار کرد: در پنجمین روز هفته کانون‌ها آموزش زنده تولید محتوا در بستر شاد برای بیش از 500 نفر از فرهنگیان چابهار با مشارکت دبستان تربیت و کانون‌های صادقیه و شهید باهنر چابهار برگزار شد.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس در دوران کرونا افزود: انجمن‌های 22 گانه کانون‌های این شهرستان در راستای تحقق برنامه‌های سند تحول بنیادین با تشکیل کارگروه تخصصی تولید محتوای آموزشی، فرهنگی و تربیتی توانستند چابهار و استان سیستان و بلوچستان را در رتبه‌بندی کشوری در جایگاه بسیار خوبی نشان دهند.
وی خاطرنشان کرد: مدرس این دوره رویا حسن پور یکی از مجریان و مدرسین صاحب سبک استان و منطقه بود که با تدریس وی توانستیم این دوره را به صورت زنده برای فرهنگیان شهرستان برگزار کنیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار با اشاره به جایگاه حوزه پرورشی، فرهنگی و ورزشی در تربیت نسلی آینده نگر خاطرنشان کرد: برای نشان دادن چابهار و استان در طول سال تحصیلی در تولید محتوا حوزه پرورشی و تربیت بدنی برنامه های علمی و کاربردی داشیم و امیدواریم توانسته باشیم رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار