معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

عوامل موفقیت در آموزش،علم، ایمان و هنر است

بجنورد (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در مراسم تجلیل از منتخبان انجمن های کانون فرهنگی -تربیتی باهنر گفت عوامل موفقیت در آموزش، علم، ایمان و هنر است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
عوامل موفقیت در آموزش،علم، ایمان و هنر است

مهدی حسن زاده، با اشاره به فعالیت های انجمن های کانون ها بصورت مجازی گفت: دو عامل فضا و ابزار نیروی انسانی در حوزه تربیتی بسیار مهم است که وجود فضای مناسب باعث بروز استعدادهای دانش آموزان می‌شود و ابزار نیروی انسانی نیز آموزش اعضای انجمن ها را برعهده دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در ادامه به فعالیتهای هنری در کنار آموزش های دیگر تاکید کرد و گفت: مربیان آموزش وپرورش باید دانش آموزان را به سمت و سوی هنر سوق دهند، بطوریکه دانش آموزان بتوانند به موازات فعالیت ها و آموزش های روزمره خود،به فعالیت های فوق برنامه و هنری نیز بپردازند که انجمن های کانون و فعالیت های فوق برنامه حوزه تربیتی آموزش و پرورش این امر را محقق ساخته است تا دانش آموزان بیشتر به حوزه هنری گرایش پیدا کنند و استعدادهای خود را در این راستا شکوفا کنند.

پاک نهاد، کارشناس مسئول فوق برنامه آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه به اهمیت برنامه های فوق برنامه تاکید کرد و گفت: جهت شکوفاشدن استعدادهای هنری دانش آموزان، در نظر داریم مسابقه ای بین انجمن های کانون شهرستانهای استان برگزار کنیم.

مه آور، مدیر کانون فرهنگی - تربیتی باهنر به تشریح فعالیت‌های انجمن های کانون پرداخت و افزود: در حال حاضر 10 انجمن در کانون باهنر بصورت مجازی فعال هستند که تعداد 450 نفر نیز عضو دارد و این انجمن ها در حوزه های قرآنی، ورزشی، نجوم، خبرنگاری و...فعالیت دارند.

در پایان از دانش آموزان و مربیان منتخب انجمن های کانون باهنر تشکر بعمل آمد.

خبرنگار پانا : منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار