برگزاری مسابقات قرآن در سطح منطقه چهار با رویکرد مجازی و آنلاین

تهران (پانا) - کارشناس مسئول قرآن منطقه چهار از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی با روش متفاوت داوری غیر حضوری و تجربه جدید دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن در سطح منطقه چهار با رویکرد مجازی و آنلاین

فرحناز صالحی، کارشناس مسوول آموزش و پرورش منطقه چهار واحد قرآن، عترت و ‌نماز در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرآنی، حفظ قرآن، حفظ عمومی، حفظ ویژه قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و تفسیر قرآن‌کریم، عترت، صحیفه سجادیه، تفسیر و نهج‌البلاغه، نماز، احکام‌ و اذان بصورت مجازی، باهم به رقابت پرداخته اند.

صالحی در ادامه اظهار کرد: تعدادی از آزمون‌ها هم بصورت آنلاین یعنی با برقراری تماس تصویری و تعدادی از آزمون‌ها نیز بصورت فایل صوتی ارسال می‌شود و در دور دوم مسابقات منتخبین آثاری که دانش‌آموزان برای ما ارسال کرده‌اند در رتبه‌های اول تا پنجم هر رشته معرفی می‌شوند.

او در خصوص تشریح عملکرد داوران و جمع‌آوری کنندگان آثار سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان این منطقه افزود: رشته‌های حجیم منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند و طبق برنامه مشخص شده آثار خود را به راهبر تخصصی آن رشته ارسال خواهد شد.

کارشناس مسوول قرآن، عترت و ‌نماز منطقه چهار با اشاره به اهمیت معرفی هرچه بیشتر قرآن و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام به همه اقشار در هر سن و رشته‌ای تصریح کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن باحضورگسترده دانش‌آموزان به روش مجازی و آنلاین در حال برگزاری است و از مزایای این روش از برگزاری، افزایش مهارت و توانایی دانش آموزان و مربیان در فضای مجازی است.

لازم به ذکر است ، علی گلشن معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار آموزش و پرورش شهر تهران از روند مسابقات قرآنی بازدید و با همکاران در جهت ارتقا ء سطح کیفی و بهبود مسابقات همفکری و مساعدت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار