گزینه جدید محمود فکری برای تقویت استقلال؛ هافبک محبوب سپاهانی‌ها وارد لیست خرید شد

تهران (پانا) سرمربی استقلال تهران برای تقویت خط هافبک تیمش قصد دارد هافبک محبوب و با تجربه سپاهانی‌ها را به تهران بیاورد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
گزینه جدید محمود فکری برای تقویت استقلال؛ هافبک محبوب سپاهانی‌ها وارد لیست خرید شد

محمود فکری که روزهای پرحاشیه‌ای را در استقلال سپری می‌کند و تکلیف آینده‌اش در این تیم هنوز به طور قطع مشخص نیست، لیست خرید خود برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر بیستم را به مدیران این باشگاه داده است تا مقدمات خرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای آنها فراهم شود.

پس از اینکه نام سعید واسعی و امین قاسمی‌نژاد به عنوان اولین گزینه‌های استقلال برای خرید زمستانی مطرح شد، خبرهای رسیده حاکی از این است که گزینه سوم هم وارد لیست خرید این تیم شده است؛ گزینه‌ای که در مقایسه با واسعی و قاسمی‌نژاد آسان‌تر می‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

سرمربی استقلال برای تقویت خط هافبک خود روی هافبکی با تجربه دست گذاشته است و قصد دارد مهدی کیانی هافبک و کاپیتان محبوب سپاهانی‌ها را از این تیم به تهران بیاورد. کیانی که تا پایان فصل گذشته بازیکن اصلی سپاهان بود، با آمدن محرم نویدکیا در کادر فنی این تیم، نیمکت‌نشین شده و مدتی است اخبار مختلفی از اصفهان درباره جدایی او به گوش می‌شد و بعید است در صورتی که کیانی به حضور در استقلال رضایت دهد، باشگاه سپاهان با این انتقال مخالفت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار