معرفی داوران بخش موسیقی محلی، تکخوانی و خوشنویسی جشنواره معلمان هنرمند

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از معرفی داوران بخش موسیقی محلی، تکخوانی( آوار سنتی) و خوشنویسی جشنواره معلمان هنرمند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی داوران بخش موسیقی محلی، تکخوانی و خوشنویسی جشنواره معلمان هنرمند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی، با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند در سطح کشور گفت: ما در سطح کشور از معلمان توانمند و بسیار هنرمندی بهره می‌بریم که نیازمند شناسایی آن‌ها و محفلی برای تبادل دانش و آگاهی آنان می‌باشیم و از این رو جشنواره معلمان هنرمند در همین راستا برنامه‌ریزی شده است .

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است در بخش داورای مسابقات معلمان هنرمند، از حرفه‌ای ترین و متخصص ترین افراد در سطح کشور استفاده گردد تاکید کرد: اساتید ارزشمندی احمد صدری ، صادق چراغی ، مریم قره سو نیز داوری بخش موسیقی محلی (تکنوازی و تک‌خوانی ) اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: در بخش تک‌خوان آوار سنتی اساتید ارزشمند "منصور اعظمی کیا"، "جمال الدین منبری" و "فاضل جمشیدی داوری اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند را بر عهده دارند.

وی افزود: اساتید ارزشمند محمد حیدری، حسین غلامی ، عین الدین صادق زاده نیز داوری بخش خوشنویسی اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند را بر عهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار