اجرای «طرح مدام» در دبیرستان شهید باقری کاشمر

کاشمر(پانا) - «طرح مدام» در دبیرستان دوره اول شهیدباقری، با مشارکت دانش آموزان و حمایت صمیمانه مدیر و کادر مدرسه، امسال به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای «طرح مدام» در دبیرستان شهید باقری کاشمر

عباس پهلوان زاده، مدیر دبیرستان شهید باقری، در گفت و گو با پانا، درباره«طرح مدام» گفت: این طرح چندین سال است که از طرف آموزش جهت مشارکت دانش آموزان در اداره مدرسه اجرا می شود و هدف اصلی از اجرا شدن این طرح، آموزش مسئولیت پذیری به دانش آموزان و آشنایی آنها با وظایف مسئولین مدرسه از مدیر، معاون آموزشی، معاون پرورشی، مشاور، خدمتگزار و .. است.
وی در ادامه افزود: این طرح به مدت 11 سال است که در مدرسه اجرا می شود که در سال های قبل، مدرسه کاملا در اختیار دانش آموزان بود و هر دانش آموز در قالب یکی از شخصیت های مدرسه فعالیت می کر، .اما امسال به علت مجازی بودن آموزش مدارس، اجرای این روند کمی سخت شده است و دانش آموزان فقط به عنوان معلم می‌توانند مشارکت کنند.
پهلوان زاده ادامه داد: ما هم این اختیار را به دانش آموزان دادیم تا یک روز کلاس خود را اداره کنند و خودشان تدریس را بر عهده بگیرند.
وی اشاره کرد: این طرح بسیار کار آمد است و همچنان بازخورد اولیا‌ و دانش آموزان و همکاران ما از اجرایی شدن این طرح بسیار مثبت است.
مدیر دبیرستان ضمن قدردانی ویژه از زحمات محمد فیض، دبیر درس علوم از اجرا کنندگان موفق طرح مدام در دبیرستان دانش آموزان ابوالفضل مودب، محمد محمدی، سهیل اکبری، سید سجاد مصطفوی را تشویق کرد.

ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار