۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در شهر ارومیه با استاندارد یورو ۴ است

ارومیه (پانا) - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در ملاقات با سرپرست فرمانداری ارومیه اعلام کرد در تمامی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی کلانشهر ارومیه بنزین با استاندارد یورو ۴ توزیع می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در شهر ارومیه با استاندارد یورو ۴ است

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد با بیان مطلب فوق افزود: با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست به سهم خود از آلاینده های زیست محیطی در کلانشهر ارومیه به شدت کاسته شده و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع و... شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

مجرد، ضمن تشریح کنترل آلاینده های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفت گاز توزیع شده از ۷۰۰۰ ppm به ۵۰ ppm اشاره کرد و گفت: نقش کاهش میزان گوگرد در نفت گاز یورو ۴ و ۵ در میزان آلاینده های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نفت گاز و ۷۰ درصد بنزین بخش حمل و نقل توزیع شده در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از نوع یورو ۴ است.

سرپرست فرمانداری ارومیه ضمن قدردانی از سوخت رسانی مطلوب به همه آحاد مصرف و بخصوص نیروگاهها و ایجاد سامانه های الکترونیکی ارائه خدمات به مشتریان گفت: نقش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در افزایش رضایتمندی مردم و امید آفرینی بسیار مهم است.

رسول مقابلی ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در جایگاه ها افزود: افزایش میزان نظارت بر عملکرد جایگاههای سوخت و همچنین نقش مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی به هنگام مراجعه به جایگاه ها می تواند کمک شایانی در کنترل بیماری کووید ۱۹ کند.

در این ملاقات اختصاصی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه که با همراهی روسای روابط عمومی و ناحیه مرکزی ارومیه برگزار شد، مجرد، مدیر منطقه ارومیه گزارش کاملی از وضعیت ذخیره سازی و سوخت رسانی به کلیه بخشهای مصرف ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار