به مناسبت دهه فجر؛

تجلیل از دانش آموزان خبرنگار فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - جلسه تجلیل از دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا با حضور معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان خبرنگار فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی

طاهر علمی، ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است گفت: این دهه یادآور خدمات بزرگ جمهوری اسلامی به میهن است. ورود دانش آموزان در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری بعد از انقلاب شکل گرفت؛ در حالی که در دوران طاغوت دانش آموزان در بحث ها شرکت نداشتند و در مسائل اجرایی و تصمیم گیری هیچ دخالتی نمی توانستند بکنند.
وی افزود: شرکت دانش آموزان در خبرگزاری پانا که با کوچکترین فکر و ایده وارد این خبرگزاری می شوند، به عنوان ثروت است و ما به ایده آنها اهمیت می‌دهیم و با این کار می‌توانیم بگوییم که امروزه عزت و تعالی انسان‌ها و خدمات به مردم ایران یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر دیروز به ذلت و محرومیت ایران اشاره می‌کردیم، امروز به عزت و تعالی مردم آن اشاره داریم و این برمی‌گردد به سعی و کوشش حضرت امام رحمة الله که با آگاهی شجاع مندانه انقلاب را به پیروزی رساند و ویژگی این پیروزی توسعه و خودباوری ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تلاش و پیگیری شما در کارتان نشان از هدفمندی تان است گفت: اگر کاری می‌خواهید انجام دهید باید هدف داشته باشید و کارهای پرورشی نیز از این موارد است. مورد دیگر ابزار هدف است. اگر بخواهیم دانش آموز را به نقطه عالی تربیتی برسانیم باید هم هدف درست و هم ابزار درست برای او فراهم کنیم. مدارس یکی از این ابزارهای تربیتی است و از نهادهای اجتماعی است که پایه‌های زندگی انسان برای کودکان است. امید جهان به دانش‌آموزان جوانان گره خورده است.

علمی ادامه داد: ما باید به عنوان محقق به خبرگزاری پانا نگاه کنیم و در آن مسائل و مشکلات را با تحقیقات و پژوهش نشان دهیم. پانا به عنوان بازوی محکم فکری و بازوی محکمی برای پیشبرد هدف های اجرایی است و عامل حرکت و پیشرونده هدف است.
وی با بیان اینکه پانا به تنهایی می‌تواند پهنه سرزمین آذربایجان شرقی را دور بزند، گفت: شبکه سازی برای پانا بهتر از ماندن در یک اتاق است. در ارتباط گیری و عضوگیری برای آن باید قوی عمل کنید. خوب خبر نوشتن، نترس بودن و امیدآفرین بودن دانش آموزان درآینده هدف آموزش و پرورش است.
در پایان این جلسه از دانش آموز خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار