به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن؛

حکیم‌زاده از آموزگاران دبستان شاهد ابن سینا در منطقه 8 تهران تجلیل کرد

تهران (پانا) - همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر در مراسم تجلیل از آموزگاران دبستان شاهد ابن سینا که به همت انجمن اولیا و مربیان این دبستان برگزار شده بود، حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۶۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حکیم‌زاده از آموزگاران دبستان شاهد ابن سینا در منطقه 8 تهران تجلیل کرد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت ابتدایی، همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر در مراسم تجلیل از آموزگاران دبستان شاهد ابن سینا که به همت انجمن اولیا و مربیان این دبستان برگزار شده بود، حضور یافت.

حکیم زاده با اشاره به نقش تمام ساحتی زن در آموزه های قرآنی اظهار داشت: با تدبر در آیات و روایات قرآن کریم درمی یابیم که نقطه عطف همه آن روایات، حضور همه جانبه و موثر یک زن از ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، عاطفی ، تربیتی و .. است.

وی ادامه داد: به جرات می توان گفت که بهترین و باشکوه ترین تعریف از تمامیت یک زن در قرآن و سیره پیامبر اسلام و ائمه اطهار ارائه شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر ضمن تقدیر از همه آموزگاران به ویژه بانوان آموزگار برای تلاش مضاعف و دغدغه مندی این عزیزان در ایام کرونا و آموزش های مجازی، اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همدلیبهترین فرصتهای تربیتی برای کودکان عزیز که سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی هستند، خلق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار