وزارت خارجه: هموطنان به میانمار سفر نکنند

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن توصیه به هموطنان برای خودداری از سفر به میانمار تا فراهم شدن شرایط مناسب بهداشتی و امنیتی به سایر شهروندان ایرانی که احیانا در این کشور هستند نیز توصیه کرد که وضعیت و درخواست‌های احتمالی خود را به سفارت ایران در تایلند اطلاع دهند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
وزارت خارجه: هموطنان به میانمار سفر نکنند

به گزارش وزارت امور خارجه، سعید خطیب‌زاده در پی تحولات اخیر در میانمار درخصوص آخرین وضعیت ایرانیان مقیم اظهار داشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند که به عنوان اکردیته در میانمار تعیین شده است در دوره کرونا با معدود شهروندان ایرانی در این کشور در تماس بوده و به خروج آن‌ها از میانمار کمک کرده است.

خطیب زاده افزود: آخرین شهروند باقی‌مانده یک خانم ایرانی است که سفارت در تلاش است ضمن کسب اطمینان از سلامت و امنیت وی، کمک لازم برای خروج وی از میانمار را انجام بدهد.

وی ضمن توصیه به هموطنان برای خودداری از سفر به این کشور تا فراهم شدن شرایط مناسب بهداشتی و امنیتی، به سایر شهروندان ایرانی که احیانا در کشور میانمار هستند توصیه کرد در اسرع وقت وضعیت و درخواست‌های احتمالی خود را به سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند اطلاع دهند تا کمک لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار