ایام الله دهه فجر، یادآور همدلی، همفکری، همکاری، همراهی مردم ایران است

تهران (پانا) - در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی مینو زمان، به جمله معروف امام خمینی (ره) که فرمود: زنان در انقلاب اسلامی نقش ویژه داشته و پیشرو و پیشگام بودند اشاره و از زنانی که در به ثمر رسیدن انقلاب تلاش کرده اند، یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ایام الله دهه فجر، یادآور همدلی، همفکری، همکاری، همراهی  مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری پانا، صبح روز یکشنبه مورخ 12 بهمن ماه 1399 راس ساعت 9:33 همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به اتفاق اعضای شورای معاونین با حضور در دبستان دخترانه شاهد راضیه زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

مینو زمان در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبستان دخترانه شاهد راضیه برگزار شد، ضمن عرض تبریک آغاز چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: این ایام یادآور همدلی، همفکری، همکاری، همراهی و همیاری مردم به رهبری فقید عالیقدر، حضرت امام خمینی (ره) است که منجر به آغاز انقلابی تاریخ ساز با نقش ویژه برای تمام مردم شد.

وی در ادامه با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) از زنانی که در به ثمر رسیدن انقلاب تلاش کرده اند، یاد کرد و در سخنان خود به جمله معروف امام خمینی (ره): زنان در انقلاب اسلامی نقش ویژه داشته و پیشرو و پیشگام بودند، اشاره کرد.

مینو زمان ضمن قدردانی از زحمات رودباری مدیر دبستان شاهد راضیه جهت تشریک مساعی در برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب و ذکر نام و یاد خواهر شهیده وی، با آرزوی پیروی از راه شهیدان، تلاش بر نگهداری از انقلاب اسلامی و کار زینب گونه را توصیه و زنگ انقلاب را راس ساعت 9:33 به صدا درآورد.

هم چنین در این مراسم که به صورت زنده از کانال های مدیران منطقه و معاونین پرورشی منطقه پخش شد، بادکنک هایی که به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران بود، در آسمان رها و به صورت نمادین کیک مزین به پرچم ایران توسط دانش آموز پیشتاز برش زده شد.

این مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار