افتتاح چهارباغ مدرسه شکراله فرقدانی از سوی وزیر آموزش و پرورش

اصفهان (پانا) - مدرسه شکراله فرقدانی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ناحیه 4 آموزش و پرورش استان اصفهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چهارباغ مدرسه شکراله فرقدانی از سوی وزیر آموزش و پرورش

مدرسه چهارباغ شکرالله فرقدانی یک مجتمع آموزشی است که 4 مقطع تحصیلی را پوشش می‌دهد، زیربنای آن 6484 مترمربع و دارای 31 کلاس است.

محسن حاجی میرزایی در حاشیه افتتاح مدرسه فرقدانی گفت: این فضاها باید متناسب با رشد جمعیت ساخته شود. زیرا ما در بسیاری از نقاط کشور کمبود مدرسه داریم. ما 5000 مدرسه داریم که کمتر از 5 نفر دانش آموز در آن تحصیل می کنند.

وی در ادامه در مورد حادثه دزفول گفت: این حادثه در محل اقامت یک معلم در کانکس بوده است که تعدادی از دوستان وی در آن حادثه حضور داشته اند.

حاجی میرزایی افزود: همچنین ما 3500 مدرسه کانکسی در کشور داریم که تعداد آن قابل توجه نیست اما باید تلاش کنیم که این عدد را به صفر برسانیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای جبران تاخیر در حقوق پرداختی معلمان خرید خدمت مقرر شد با شرکت‌هایی با توان مالی بالا تفاهم نامه منعقد شود.

وی همچنین گفت: تشخیص حضور دانش آموزان را بر عهده والدین گذاشته ایم تا بر حسب شرایط، زمینه حضور یک یا چند روز دانش آموزان در طول هفته را فراهم کنند.

در ادامه میربد رییس ستاد نوسازی استان اصفهان تاکید کرد: اکنون هیچ مدرسه خشت و گلی و مدرسه ای که با بخاری نفتی کار کند وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار