گفتگو با زنان قهرمان جنگ در رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران از برنامه «مهربانو» زندگینامه زنان تاثیرگذار جامعه را مرور می کند، فاطمه سادات نواب صفوی، (پنجشنبه 9 بهمن) مهمان رادیو تهران است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
گفتگو با زنان قهرمان جنگ در رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ زرین کشاورز تهیه کننده و مجری برنامه با اعلام این خبر گفت: در برنامه «مهربانو» از رادیو تهران علاوه بر این که از موفقیت های زنان ایرانی نام می بریم، صحبت از زنان و دخترانی است که همه موانع را از سر راه خود برداشته اند و قدرتمند تر از مردان یک جامعه خود را به تمام دنیا نشان داده اند.

مهمان این هفته (پنجشنبه 9 بهمن) مهربانو فاطمه سادات نواب صفوی، فرزند شهید مجتبی نواب صفوی از مبارزان جمعیت فدائیان اسلام که در زمان اعدام پدر ۵ ساله بوده است، او در عملیات آزادسازی خرمشهر در سال 61 به عنوان تنها زن رزمنده دوشادوش مردان به مبارزه پرداخت. در این برنامه مروری بر خاطرات فاطمه السادات میرلوحی می شود.

من فاطمه میرلوحی دختر بزرگ شهید نواب صفوی هستم. موقع شهادت پدرم 5 ـ 4 ساله بودم، تنها خاطره ای که از پدرم به یاد دارم آخرین ملاقاتی بود که با پدرم داشتم یعنی وقتی که حکم اعدام پدرم را صادر کردند. مادرم خیلی تلاش کرد که وقت ملاقات بگیرد. آنها فقط یک ربع اجازه ملاقات دادند. 3 ـ 2 روز قبل از تیرباران شدنشان بود و...

از سال 1359 وارد به عرصه جنگ شدم و در کنار دکتر چمران با آن روحیه معنوی- در مناطق غرب کشور هم می آموختم و همرزم بودم و...

برنامه مهربانو را هر پنجشنبه ساعت 18:30 روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار