سیستم برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2021 تغییر کرد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد سیستم برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 را تغییر دهد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سیستم برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2021 تغییر کرد

در حالی که 24 ساعت دیگر قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به صورت آنلاین در کوالالامپور برگزار خواهد شد، منابع خبری در قطر از تغییر سیستم برگزاری این رقابت‌ها در مرحله گروهی در مقایسه با دوره‌های گذشته خبر داده‌اند.

با توجه به شیوع کرونا ویروس، این موضوع که مسابقات مانند همیشه و براساس روال عادی به صورت رفت و برگشت و با امتیاز میزبانی برگزار نشود، قطعی شده بود و حالا امروز روزنامه الرایه قطر در گزارشی مدعی شده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به جای انجام بازی‌های متمرکز در یک کشور، میزبانی از گروه‌ها را به چند کشور واگذار کند.

در این گزارش آمده است که AFC قصد دارد میزبانی از هر گروه را به یک کشور واگذار کند و این شانس برای تمام کشورهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است که میزبانی مرحله گروهی را برعهده داشته باشند. پس از پایان مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی به کشورهای حاضر در این مرحله اعلام خواهد شد که درخواست میزبانی از مسابقات گروهی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز سه نماینده ایران هستند که حضورشان در مرحله گروهی قطعی شده است و فولاد خوزستان هم باید از پلی‌آف کار خود را آغاز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار