اطری: پیراهن تیم ملی حق شخصی کسی نیست

تهران (پانا) - آزادکار وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران درباره آخرین وضعیتش پس از عمل جراحی توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اطری: پیراهن تیم ملی حق شخصی کسی نیست

رضا اطری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 کیلوگرم در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: خدا را شکر بعد از عمل جراحی مینیسک پایم که حدود یک ماه قبل از رقابت‌های انتخابی انجام شد، به شرایط خوب بدنی بازگشته‌ام.

وی ادامه داد: تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی در اردوهای تیم ملی انجام می‌دهیم و وارد فاز تمرینات المپیکی شده‌ایم.

دارنده مدال طلای آسیا در مورد شرایطش در وزن 57 کیلوگرم تصریح کرد: انگیزه‌ی بسیار خوبی برای کار کردن دارم، با همین انگیزه یک ماه پس از عمل جراحی پایم و بدون آمادگی جسمانی و تمرینات کافی در انتخابی حضور یافتم تا شانس حضور در المپیک را داشته باشم.

وی افزود: هم اکنون پس از برگزاری 2 مرحله اردو، وضعیت جسمانی و فنی خوب است و پیشرفت زیادی کرده‌ام.

دارنده سهمیه المپیک توکیو در مورد حضورش در این مسابقات گفت: ابتدا باید بگویم پیراهن تیم ملی حق شخصی کسی نیست و باید برای بدست آوردن آن تلاش کرد. کسی می‌تواند این پیراهن را بپوشد که تمامی حریفان خود را از پیش رو برداشته باشد و حرفی برای گفتن باقی نگذاشته باشد.

وی ادامه داد: من تابع تصمیم کادر فنی هستم و هرجایی که صلاح بدانند به میدان می‌روم، بعنوان سرباز این کشور فشار تمرینات و حضور در شرایط قرنطینه را تحمل می‌کنیم و وظیفه‌ی ما است که برای اهتزاز پرچم کشورمان در المپیک بجنگیم.

اطری با بیان اینکه هدفش تنها کسب مدال در المپیک است گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابی ندارم چراکه هدفم کسب مدال است و سه سال است که شرایط سخت تمرینات را تحمل می‌کنم که به مدال دست یابم.

وی افزود: به عشق کشتی، به عشق ورزش و به عشق مردم کشورم تمرین می‌کنم و فشارها را تحمل می‌کنم تا ملت ایران را شاد کنم و این انگیزه‌ی درونی من است. وضعیت بدنی‌ام خوب شده و بهترین تمریناتم را بهتر از سال‌های قبل و باانگیزه‌تر انجام می‌دهم، 3 سال رفته‌ام و نتیجه نگرفتم و امسال سال المپیک است و مطمئن باشید کم نمی‌گذارم و با تمام وجود و هرچه از خوددارم می‌گذارم تا به مدال برسم.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم در مورد شرایط و امکانات اردویی گفت: وضعیت تغذیه و اسکان در اردوهای تیم ملی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و جا دارد از مسئولان فدراسیون که واقعاً برای کشتی و کشتی گیران کار می‌کنند، قدردانی کنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی گفت: البته هرچقدر هم که شرایط خوب باشد، باز هم دغدغه‌هایی وجود دارد که ذهن ورزشکاران درگیر خود کند و باعث شود نتوانند آن‌طور که باید تمرینات خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام وقت ما در اردوهای تیم ملی می‌گذرد و شغلی نداریم، اگر وضعیت حقوقی ما مشخص شود و یا اینکه در جایی استخدام شویم خیلی خوب است تا دیگر دغدغه‌ای در هنگام تمرین کردن نداشته باشیم.

اطری اظهار داشت: من متأهل هستم اما نه درآمد دارم و نه بیمه‌ای، با خرج پدرم زندگی‌ام می‌چرخد و برای جای تعجب است با اینکه لیسانس و مدال بازی‌های آسیایی را دارم و شامل قانون استخدام قهرمانان نیز می‌شوم اما شرایط استخدامم فراهم نمی‌شود و از مسئولان می‌خواهم که پیگیر شغل قهرمانان خود باشند تا ما نیز بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این چند وقت اخیر کشتی بیشتر دیده شده و مسئولان فدراسیون نیز واقعاً برای کشتی کار می‌کنند اما یک چیز درونی در کشتی گیران است که اعتماد به نفس آن‌ها را پایین می‌آورد و آن نیز مشکلات و دغدغه‌های این قشر زحمتکش و پرتلاش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار