محدودیت تردد برای تعطیلات نوروز اعمال می‌شود؟

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اعمال محدودیت ترددها در ایام نوروز توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت تردد برای تعطیلات نوروز اعمال می‌شود؟

سعید نمکی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت ترددها یکی از کارهای سخت در این دوران است و پلیس راهور نیز پرقدرت و با تمامی امکانات در کنار وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، خصوصا اعمال محدودیت ها حضور داشت که جای قدردانی دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به محدودیت ترددها در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: تا این لحظه هیچ تصمیم جدیدی برای اعمال محدودیت ترددها در ایام نوروز گرفته نشده است.

نمکی با بیان اینکه برای واکسیناسیون مردم خصوصا گروه های پرخطر از قبل برنامه ریزی شده، عنوان کرد: مقام معظم رهبری هرگز در اینکه ما واکسیناسیون را با واکسن وارداتی پیش از رسیدن واکسن تولید داخل انجام دهیم منعی قائل نشده اند صرفا این ممانعت برای برخی از کشورها عنوان شده است. قطعا واکسن را از منابع مطمئن وارد کشور خواهیم کرد و با ترتیب اولویت‌ها واکسیناسیون گروه‌های پرخطر را آغاز خواهیم کرد.

وزیر بهداشت همچنین گفت: ما واکسن کوبایی نداریم واکسنی به نام «انیستیتو پاستور» داریم که با انتقال دانش فنی از کشور کوبا است که قبلا این تجربه را در بیش از 20 سال گذشته در واکسن هپاتیت B داشتیم و امروز نیز با واکسن کووید 19 این انتقال دانش فنی صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار