مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

تحرک، پویایی، نشاط و مهارت دانش آموزان مهمترین مبحث امروز آموزش و پرورش است

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت مهمترین بحث آموزش و پرورش در شرایط کرونایی در جهان در حوزه سلامت، تربیت بدنی، نشاط و پویایی برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تحرک، پویایی، نشاط و مهارت دانش آموزان مهمترین مبحث امروز آموزش و پرورش است

رضا داور‌زنی در جلسه مدیران مدارس دوره ابتدایی اظهار‌ کرد: تجربه ارزنده و سابقه گرانقدر همچنین صمیمیت، اعتماد، و شور و نشاط جمع مدیران مقطع ابتدایی باعث خرسندی و خوشحالی است و قطعاً این نشاط و روحیه به معلمین و دانش‌آموزان در مدارس منتقل و نهایتاً منجر به موفقیت و سربلندی مجموعه آموزش و پرورش خواهد ‌شد.
او در ادامه گفت: مدیران‌ مدارس از شرایط آموزشی، تربیتی و همه آسیب‌ها و فرصت‌ها‌ی موجود در مدارس بیشتر از همه مطلع هستند و بنده معتقدم دلسوز‌ترین افراد نسبت به رشد و ارتقاء دانش‌آموزان مدیران هستند و همه ما باید دانش‌آموزان را برای یک زندگی سالم، پر تحرک و مهارت محور سوق دهیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: همه ما می‌دانیم امروزه با توجه به شرایط کرونایی مهمترین بحث دنیای آموزش حوزه سلامت، تربیت‌بدنی، نشاط و پویایی برای دانش‌آموزان است که قطعا بزرگترین چالش ما در آینده نزدیک نیز همین موضوع خواهد بود، بنابراین توجه به مهارت‌ها و سواد حرکتی یک مسیر درست برای تحقق سلامت دانش‌آموزان است.
داور‌زنی تصریح‌کرد: آموزش و پرورش و موفقیت دانش‌آموزان عزیز ما در زمینه‌های مختلف در گرو سلامت، نشاط و پویایی آن‌ها‌ست بنابراین از همه شما مدیران گرانقدر خواهشمندم این موضوع را به طور ویژه پیگیری کنید و تحرک، نشاط و پویایی را بین کادر مدرسه، معلمین و دانش‌آموزان بیش از گذشته ایجاد کنید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس مقطع ابتدایی اظهار‌ کرد: آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه مدیران و همکاران دارم که موضوعات مختلف مدارس را به تبادل نظر گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار