بهار 1400 با حضور زنان و مردان در ورزشگاه رویایی می‌شود

تهران (پانا) – اگر وضعیت به خوبی پیش برود، تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای باقی مانده از مقدماتی جام جهانی حامی بزرگی را همراه خود خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهار 1400 با حضور زنان و مردان در ورزشگاه رویایی می‌شود

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی وضعیت نامطلوبی دارد و به عبارت ساده‌تر محکوم به پیروزی در دیدارهای باقی مانده خود تا پایان مرحله اول رقابت‌ها است تا از فاجعه حذف در مرحله اول فرار کند؛ پروژه‌ای سخت برای دراگان اسکووچیچ سرمربی جدید تیم ملی که در این مسیر حضور تماشاگر می‌تواند برگ برنده این سرمربی کروات با توجه به 3 دیدار خانگی باشد.

در حالی که شیوع کرونا ویروس در سطح جهان باعث شده است تا فوتبال ابتدا به صورت کامل تعطیل و سپس بدون تماشاگر شود، این امید وجود دارد تا با تزریق واکسن شرایط کمی بهتر شده و فدراسیون جهانی فوتبال مجوز حضور تماشاگر در ورزشگاه را برای ماه‌های آینده صادر کند.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران که امروز از طریق صدا و سیما خبر خوبی به فوتبال ایران داد و اعلام کرد که در صورت بهبود وضعیت کشور از نظر شیوع کرونا ویروس، فیفا مجوز حضور تماشاگر در دیدارهای باقی مانده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 را با پروتکل‌های بهداشتی صادر خواهد کرد و فدراسیون فوتبال باید آماده اجرای این پروتکل‌ها باشد.

بنابر این در صورتی که این مجوز صادر شود و با توجه به اینکه عدم حضور زنان در ورزشگاه ممنوع است، 3 دیداری که قرار است فوتبال ایران میزبانی کند مانند دیدار با کامبوج که سال گذشته برگزار شد، با حضور زنان در ورزشگاه همراه است و احتمالا تیم ملی در دیدارهای پایانی خود شاهد حضور تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی با توجه به پروتکل‌ها خواهد بود.

براساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی ایران در دیدارهای باقی مانده خود از انتخابی جام جهانی 2022 قطر ابتدا باید 5 فروردین در ورزشگاه آزادی از هنگ کنگ میزبانی کند و سپس راهی پنوم‌پن خواهد شد تا 10 فروردین مهمان تیم ملی فوتبال کامبوج باشد.

دیدارهای پایانی تیم ملی هم که حساس‌ترین دیدارهای فوتبال ایران در این مرحله است در ماه خرداد برگزار خواهد شد و ورزشگاه آزادی میزبان هر 2 بازی است. شاگردان دراگان اسکووچیچ ابتدا 17 خرداد به مصاف بحرین خواهد رفت و سپس در آخرین بازی خود 25 خرداد روبروی تیم ملی فوتبال عراق قرار خواهند گرفت تا انتقام دو شکست خود از این تیم‌ها را بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران تا به اینجای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022، از 4 بازی انجام داده تنها 6 امتیاز بدست آورده است و در رده سوم جدول گروه قرار دارد. در گروه سوم رقابت‌ها که تمام تیم‌ها به غیر از ایران 5 بازی انجام داده‌اند، عراق با 11 امتیاز صدرنشین است و بحرین با 9 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار