انیمیشن «خورده شده» برنده جایزه جشنواره ایتالیایی شد

تهران (پانا) - انیمیشن کوتاه «خورده شده» ساخته‌ «محسن رضاپور» موفق به کسب جایزه‌ Special Mention of the Jury از مراسم جوایز جشنواره‌ فیلم «دیِچی‌مینوتی» ایتالیا شد. «خورده شده» تنها انیمیشنی بود که در رقابت با فیلم‌های این جشنواره موفق به کسب جایزه شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
انیمیشن «خورده شده» برنده جایزه جشنواره ایتالیایی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این جشنواره که در ابتدا قرار بود اسفندماه 1398 برگزار شود، با گسترش ویروس کرونا در ایتالیا به تاخیر افتاد و سرانجام ماه‌ها بعد بصورت مجازی برگزار شد.

«خورده شده» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در جیبی‌استودیو ساخته شده است.

این انیمیشن کوتاه، پیش از این به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دو جشنواره‌ اُسکار کوآلیفایِ «فیلم‌های کودکان نیویورک» آمریکا و «اشتوتگارت» آلمان برگزیده شده و موفق به کسب نشان Distinction از پانزدهمین دوره‌ی «آتِنز انیمافست» یونان و نشان افتخار بیست و ششمین دوره‌ی جشنواره‌ فیلم Golden Beggar اسلواکی شد. این فیلم در اسفند 1397 نیز برنده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی هیات داوران یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران شده بود.

انیمیشن «خورده شده» تاکنون در بخش مسابقه‌ ده‌ها جشنواره‌ جهانی نظیر سیکاف، انیبار، استاپ‌موشن مونترال و... به رقابت پرداخته است.

گفتنی است: داستان این انیمیشن کوتاه در دنیایی رُخ می‌دهد که همه در حالِ خوردن یکدیگر هستند؛ اما در این بین، یکی از موجودات راهی برای بقا پیدا کرده و پس از خورده شدن، درون شکم گرگی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار