ماموریت تاریخی برای ژنرال؛ طلسم پولدارها شکسته می‌شود؟

تهران (پانا) – در دوازدهمین هفته از لیگ برتر گل گهر سیرجان در حالی از شاگردان مسعود شجاعی در تیم متمول تراکتور میزبانی خواهد کرد که امیدوار است بتواند تاریخ‌سازی کند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت تاریخی برای ژنرال؛ طلسم پولدارها شکسته می‌شود؟

پنجمین تقابل تاریخ گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز در حالی عصر امروز برگزار خواهد شد که این بازی می‌تواند شاهد یک اتفاق تاریخی در لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

گل گهر که در هفته‌های اخیر روند نامطلوبی را دنبال می‌کند و در رسیدن به 3 امتیاز طی 3 بازی آخر خود ناکام بوده تا از صدر جدول فاصله زیادی بگیرد، در حالی امروز با هدایت امیر قلعه‌نویی از شاگردان مسعود شجاعی میزبانی خواهد کرد که تاکنون در تاریخ نتوانسته است تراکتور تبریز را شکست دهد و حسرت برد مقابل این تیم پرستاره و متمول روی دل تیم اول استان کرمان باقی است.

اما نکته مهم دیگر در تقابل‌های دو تیم این است که گل گهر 2 بار از تراکتور میزبانی کرده که هر دو بازی با تساوی به پایان رسیده است، همچنین این آمار مهم است که گل گهر و تراکتور در دیدارهای روبرو نمایش پرگلی را ارائه نکرده‌اند و در دیدارهای روبرو نهایتا 2 بار دروازه‌ها باز شده است.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران ساعت 15 عصر امروز در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار