ماجرای آویزان شدن پدر و فرزند از در پیست اسکی

تهران (پانا)- حادثه روز جمعه پیست بین المللی اسکی دربندسر اتفاق ناخوشایندی به همراه نداشت اما زنگ خطر را برای ورزشکاران به صدا در آورد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای آویزان شدن پدر و فرزند از در پیست اسکی

به گزارش مهر، پیست بین المللی دربندسر که یکی از مجهزترین پیست‌های اسکی کشور است و دارای گواهی سازمان استاندارد است روز جمعه با حادثه‌ای همراه بود که به ورزشکاران و استفاده کنندگان هشدار داد که باید نکات ایمنی را به خوبی و به طور کامل رعایت کنند.

تصاویری در فضای مجازی از آویزان شدن یک کودک و پدرش در فضای مجازی منتشر شد که پس از پیگیری‌های خبرنگار مهر علت آن عدم قرار نگرفتن کامل این دو اسکی باز بر روی تله سیژ اعلام شده است.

سینا سرپوشی مدیر روابط عمومی پیست اسکی دربندسر و دیزین در این خصوص گفت: متاسفانه این اتفاق به علت ننشستن کامل بر روی تله سیژ برای این دو اسکی باز عزیز رخ داد و به محض وقوع حادثه دستگاه توسط اپراتور خاموش شد و با پهن کردن فوری تور جلوی حادثه گرفته شد. پس از افتادن این دو اسکی باز پزشک پیست آنها را معاینه کرد و خوشبختانه صحت و سلامت این پدر و فرزند عزیز تایید شد و آنها حتی به ادامه اسکی خود پرداختند.

گفتنی است این دو اسکی باز (دختر و پدر) نیز تایید کردند که به علت عقب نرفتن بر نشیمن تله سیژ سُر خورده و از دستگاه آویزان شده بودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار