رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کارکنان بنیاد شهید دغدغه خدمت به ایثارگران را دارند

تهران (پانا) - به‌گفته معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دغدغه تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشخص است و خوشبختانه همه عزیزان قدردان توفیقی که نصیب آن‌ها شده، هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کارکنان بنیاد شهید دغدغه خدمت به ایثارگران را دارند

به گزارش ایثار، سعید اوحدی در اختتامیه دومین همایش مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن عرفان (سیدالشهدا (ع) برگزار شد، افزود: حضور کارکنان زحمتکش و پرتلاش سرمایه بزرگی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با همراهی این عزیزان موفق به خدمات‌رسانی مناسب به بهترین انسان‌های کشورمان می‌شویم.

معاون رییس جمهوری ضمن تأکید بر اهمیت حفظ انسجام در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نکته‌ای که در این همایش کاملاً به چشم آمد، دغدغه تمام همکاران ما برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بود و خوشبختانه همه عزیزان قدردان توفیقی که نصیب آن‌ها شده هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روح بسیار بزرگ و بلند شهدا گفت: شهدا پیش از شهادت برای شهید شدن انتخاب می‌شوند و خود را آماده این کار می‌کنند و وصیت‌نامه این عزیزان مشخص می‌کند که پرده‌هایی از پیش چشمان آنان کنار رفته است.

اوحدی افزود: مسیر خدمت به چنین انسان‌های بزرگی تجلی بسیاری از آیات قرآن است و این کار علاوه بر خدمت‌رسانی به ایثارگران گرامی باعث رشد خود ما نیز می‌شود. این رویکرد خدمت نه محدودیت زمانی دارد، نه جغرافیایی و نباید به چشم کار اداری به آن نگاه کرد و خوشبختانه چنین رویکردی در رفتارهای همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشاهده می‌شود.

وی در خصوص شورای اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: سیاست‌گذاری کلان رسانه‌ای در این شورا تبیین می‌شود و مصوبات این شورا باید مورد توجه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد. همچنین همه بخش‌های بنیاد با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باید در سامانه کمیسیون انتشار اسناد دولتی پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

در سومین روز از این همایش حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، علی دستجردی مدیرعامل سازمان سیاحتی کوثر، برات کریمی مدیرعامل بانک دی، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، علی زینبی رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی‌اصغر گرجی‌زاده مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد باقری مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران و نرگس جلیلی دبیر کمیسیون ماده ۱۶ به تشریح فعالیت‌ها، اولویت‌ها، اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

در دومین روز از این همایش نیز علاوه‌بر معاونان و مدیران کل معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد، حجت ناصری مدیرکل حوزه ریاست بنیاد و محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های تخصصی خود را تشریح کردند.

نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ نیز با حضور مدیران کل استان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار