احمد مسجد جامعی:

فیلم کوتاه مصداق بارز کم گفتن و گزیده گفتن است

تهران (پانا) - به‌گفته احمد مسجد جامعی، فیلم کوتاه مصداق بارز کم گفتن و گزیده گفتن است و این که چطور باید در یک زمان کم، حرفی درست را مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه مصداق بارز کم گفتن و گزیده گفتن است

به ‌گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بیان کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران اتفاق مبارکی است. زیرا از جمله پر سابقه‌ترین رویدادهای سینمایی در کشور است.

وی افزود: همچنین نام تهران برای این جشنواره انتخاب بسیار درستی است. چراکه اکثر جشنواره‌های مهم دنیا نام یک شهر را با خود یدک می‌کشند که این جشنواره هم مطابق این رویه عمل کرده است. این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شرایط امسال به واسطه وجود کرونا خاص است، در این شرایط این جشنواره طبیعتا به سوی برگزاری نیمه آنلاین رفته است و یک عدالت سینمایی ایجاد شده و شاهد شرایطی هستیم که هم کلاس‌های آموزشی و هم موضوعات فرهنگی به دست تمام افراد حاضر در کشور می‌رسد.

مسجد جامعی با بیان اینکه برگزاری جشنواره سی و هفتم در شرایط کنونی جای تبریک دارد، گفت: سینمای کوتاه مغفول واقع شده است و با وجود اینکه در میان سینماگران شناخته شده‌تر از بسیاری از گونه‌هاست، اما به آن کمتر پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه فیلم کوتاه مصداق بارز کم گفتن و گزیده گفتن است، ادامه داد: در فیلم کوتاه این که چطور باید در یک زمان کم، حرفی درست را مطرح کرد، اهمیت دارد. فیلمسازان صاحب نام ما از دل جشنواره فیلم کوتاه و سینمای کودک و نوجوان به سینمای بلند معرفی می‌شوند و این دو سینما در واقع پشتوانه سینمای کشور هستند.

مسجد جامعی تاکید کرد: هرچه جشنواره‌ها به نهادها و تشکل‌ها وابسته باشند بهتر است؛ زیرا در بخش دولتی ناپایداری بسیار است.
نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار