همزمان با آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار صورت گرفت:

رونمایی از سرود ابر قهرمان

تهران(پانا)- با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و خانواده شهید مدافع حرم قاضی خانی آیین رونمایی از سرود ابرقهرمان در اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از سرود ابر قهرمان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش ‌و‌ پرورش شهرستانهای استان تهران، سید‌مجتبی‌ هاشمی گفت: به منظور الگو‌سازی و ارائه تقویت محصولات فرهنگی به خصوص همخوانی و سرود های گروهی و همچنین با عنایت به فعالیت۱-۸ ؛ تولید متن نمایشنامه دانش‌آموزی، تولید آلبوم‌های سرود آوا و نوای مدرسه تلفیقی و (محلی مقامی ذیل برنامه ۳۴ تولید بسته های یادگیری برای فعالیت‌های اختیاری مبتنی بر حوزه‌های تربیت و یادگیری برنامه ابلاغیه وزارت آموزش‌و‌پرورش و همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم‌سلیمانی سرود "ابرقهرمان" تولید شد.

او گفت: این سرود برای اولین بار در آیین تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره فرهنگی‌هنری علمدار که به میزبانی آموزش‌و‌پرورش ملارد برگزار‌شد به اجرا‌ درآمد.

گفتنی است این سرود توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش ‌و‌ پرورش شهرستان‌های استان‌تهران تولید‌شده و آهنگساز و تنظیم‌کننده آن احسان ‌جوادی، سرپرست گروه عرفان‌ جوادی و شعر نیز از حسین‌ نادری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار