معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

تثبیت سواد زندانیان کم سواد منجر به رشد باسوادی می شود

تهران(پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، تعامل سازنده با سازمان زندان ها در رفع بی سوادی را مهم بر شمرده و بر انجام فعالیت ها برابر تفاهم نامه دی ماه 1394 مابین سازمان نهضت سوادآموزی و سازمان زندان ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تثبیت سواد زندانیان کم سواد منجر به رشد باسوادی می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، عربعلی زینالی در جمع کارگروه هماهنگی مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه 7 سازمان زندانها گفت: وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و اصلاح همه نسل ها و گروه ها بوده و استفاده از ظرفیت ها و اجرای درست برنامه ها می تواند در بهبود روند اصلاح و تربیت و رفع مشکلات زندانیان اثر بخش باشد.

او در ادامه بیان کرد: از آنجایی که هدف انقلاب اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است، رشد باسوادی باید به تعمیق، تحکیم و تثبیت سواد زندانیان نوسواد و کم سواد منجر و با برنامه ریزی مناسب علاوه بر سوادآموزی بی سوادان در توسعه سواد آنان نیز اقدام عملی صورت گیرد.

او در ادامه تاکید کرد: باید با عزمی مضاعف در زدودن بی سوادی در سطح جامعه تلاش کرده و در جهت توسعه فعالیت های نهضت سواد آموزی در سطح زندانهای استان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

رحیمی رئیس اداره آموزش زندانهای استان تهران ضمن تشکر از حُسن نظر و نگاه مثبت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، هدف سازمان زندان ها را جلوگیری از وقفه تحصیلی، اصلاح نگرش آنها به جامعه و جلوگیری از خطاهای احتمالی در آینده دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار