در جلسه ویدئو کنفرانس کارشناسان تربیت بدنی شهرستان های استان تهران مطرح شد:

تاکید بر اجرای مرحله دوم طرح کوچ و پیگیری موارد شناسایی شده

تهران(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، در جلسه ویدئو کنفرانس کارشناسان تربیت بدنی، بر اجرای مرحله دوم طرح کوچ و پیگیری موارد شناسایی شده و اطلاع رسانی به خانواده‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر اجرای مرحله دوم طرح کوچ و پیگیری موارد شناسایی شده

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس کارشناسان تربیت بدنی مناطق استان خبر داد.

الهه حسن‌پور گفت: جلسه ویدئو کنفرانس با حضور کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران به منظور بررسی برنامه‌ها و طرح‌ٌهای حوزه تربیت‌بدنی و برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در شرایط کرونا ویروس برگزار شد.

حسن‌پور در این جلسه ضمن اشاره به اجرای مرحله اول کشوری طرح کوچ بر اجرای مرحله دوم طرح و پیگیری دقیق و ارجاع موارد شناسایی شده به مراکز تعیین شده و اطلاع رسانی به خانواده‌ها بر جلب مشارکت و همکاری آنان تاکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت در ادامه بر توفیقات حاصله در تعاملات بین بخشی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان نوسازی ، شرکت‌های عمرانی پردیس و پرند و مجمع خیرین مدرسه‌ساز و نماینده انجمن اولیاء و مربیان اشاره کرد و در اجرای هرچه بهتر طرح‌ها و برنامه اظهار امید امیدواری کرد و متذکر شد که تهدید کرونا می‌بایست برای تیم معاونت تربیت بدنی و سلامت به فرصت تبدیل شده و همه سالن‌ها، اماکن و فضاهای ورزشی، در مباحث ایمن سازی، کف پوش‌ها، امور بهداشتی، قراردادها و بیمه به روز شود.

او در خاتمه به برگزاری هر چه بهتر مسابقات ورزشی دانش‌آموزان بصورت غیرحضوری و با توجه به شیوه نامه‌های مسابقات اشاره کرد و از تمامی کارشناسان، مربیان و روسای انجمن‌های ورزشی خواست تا با جدیت تمام این امور را پیگیر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار