الهام فخاری: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران نویدبخش تداوم زندگی است

تهران (پانا) - الهام فخاری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تاکید کرد که برگزاری این رویداد نویدبخش تدوام زندگی است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
الهام فخاری: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران نویدبخش تداوم زندگی است

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، الهام فخاری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ضمن بازدید از سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره این رویداد گفت: یک سال سخت و پرفشار برای همه جهان سپری شد که از جهاتی بر ما در ایران متفاوت‌تر بود. در این سال کرونایی برگزاری بسیاری از رویدادها، آئین‌ها، حتی دورهمی‌های خویشاوندی هم ناممکن و فاصله پررنگی بین مردم ایجاد شد که معنی متفاوتی داشت. با این همه بعد از گذشت یک سال برگزاری این رویداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی‌ نویدبخش تداوم زندگی و نشان‌دهنده این است که جامعه در شرایط سخت هم سعی می‌کند راه‌‌حل‌هایی برای مسائل خود پیدا کند.
وی افزود: در حال حاضر جشنواره‌ای در تهران برگزار می‌شود که یکی از رویدادهای مهم خاورمیانه در حوزه تخصصی خود است. هرچند بخشی از این رویداد پیش از این برگزار شد، اما همین که بیش از این در برگزاری آن وقفه نیفتاده خوب و نشانه مثبتی است. نوع برگزاری فیزیکی رویداد هم به گونه‌ای است که خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیش می‌رود.
فخاری بیان کرد: پیش از این بخش زیادی از مخاطبان رویداد که به صورت فیزیکی در جشنواره حضور پیدا می‌کردند حالا به شکل برخط و آنلاین جشنواره را پیگیری و آثار را تماشا می‌کنند. با این وجود حالا شاهد ترکیبی شدن برگزاری جشنواره هستیم که این موضوع، ظرفیت متفاوتی است که می‌شود از آن بهره‌مند شد. شیوه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران، شیوه‌ای است که شکل خوبی دارد چون در آن ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط ویژه‌ای رقم می‌خورد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: ما می‌توانیم رویدادهایی با مدل‌های ترکیبی برگزار کنیم، چون جامعه از فشار روانی ناشی از شرایط خاص امسال آسیب دیده است. نباید تنها برگزاری دوره‌ای رویدادهای تخصصی مد نظرمان باشد، بلکه باید در آنها به سلامت روانی جامعه هم توجه کنیم که برگزاری این رویداد چنین موضوعی را در دل خود دارد.
نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار