سواد آموزان برگزیده پرسش مهر ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری ۱۰ سوادآموز برتر استان انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سواد آموزان برگزیده پرسش مهر ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، هادی زارع پور اظهار کرد: این مسابقه برای سوادآموزان دوره انتقال و در قالب انشا نویسی با موضوع راه های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان نیز گفت: در هر شهرستان و منطقه سه نفر به عنوان برتر انتخاب و ۳۸ اثر به مرحله استانی راه یافت که ۶ نفر بعنوان نفرات برتر استان و بر اساس سهمیه ۱۰ نفر به مرحله کشوری معرفی شدند.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: از سوادآموزان برتر و مربیان آنها در برنامه‌های شهرستانی و منطقه‌ای تقدیر می‌شود.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی نهضت سوادآموزی استان هم گفت: با داوری از ۶۰۰ اثر از سوادآموزان دوره انتقال در شهرستانها و مناطق برترین های شهرستانی و منطقه‌ای انتخاب شدند.
محمدجلیل فر افزود: مرضیه اردشیر پور از گچساران، طیبه نورانیان از کهگیلویه، سعیده عسکری از لندی، فرزانه زندی از گچساران، شیوا سجادی از دهدشت، بلقیس بهره دار از بویر احمد، سرور فخری زاده از گچساران، فاطمه نعمتی از لنده، پروانه پورفرشید از بویراحمد، جمیله هاشمی پور از باشت، رتبه های اول تا دهم این مسابقه را کسب کردند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی نهضت سوادآموزی استان اظهار کرد: مربیان این سوادآموزان به ترتیب خانم ها سمن رخ موسوی پور، فاطمه روح افزا، سکینه رضایی، شمایل منصورنژاد، زهرا پیراسته مقدم، کوثر تقوایی نژاد، زینب طاهری، کلثوم عوض‌پور، فریده قاسمی و ملیحه حسینی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار