از سوی کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران؛

کنفرانس «علم سیاست، مطالعات زنان و آینده» برگزار می‌شود 

تهران (پانا) - کنفرانس بین‌المللی علم سیاست، مطالعات زنان و آینده همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) از سوی کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کنفرانس «علم سیاست، مطالعات زنان و آینده» برگزار می‌شود 

سیمین حاجی‌پور ساردویی، دبیر علمی این کنفرانس بین‌المللی، با بیان این خبر گفت: این کنفرانس در روز ۱۶ بهمن، همزمان با ایام میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامی‌داشت مقام زن، از سوی کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره شرایط رو به بهبود بیماری کووید ۱۹ افزود: با توجه به کاهش آمار مبتلایان و تغییر وضعیت، این کنفرانس به دو صورت حقیقی، با تعداد محدود و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، و مجازی برگزار می‌‌شود.

حاجی‌پور درباره محورهای این کنفرانس بین‌المللی گفت: کنفرانس علم سیاست، مطالعات زنان و آینده در هشت محور برگزار می‌شود. این هشت محور عبارتند از حقوق زنان، فرصت‌های زنان، مشارکت زنان، زنان و مدیریت کرونا، مسایل دختران جوان، رشته مطالعات زنان و مباحث نظری، روش‌شناسی مطالعات زنان و زنان و توسعه شهری.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنفرانس اساتید ایرانی از دانشگاه‌های مختلف در کنار اساتیدی از فنلاند، سوئد، انگلیس و آمریکا به ارائه نظرات و بحث‌ها خواهند پرداخت.

سیمین حاجی‌پور، با ابراز امیدواری برای حضور حداکثری افراد، اعم از زنان و مردان، برای بررسی علمی مسایل و مطالبات زنان کشور، به برنامه‌های مختلف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پنل‌های مختلفی برای این کنفرانس طراحی شده است که برنامه زمان‌بندی و پوستر سخنرانان به همراه لینک مجازی کنفرانس متعاقبا اعلام خواهد شد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی علم سیاست، مطالعات زنان و آینده در پایان گفت: به افرادی که برای کنفرانس چکیده یا مقاله ارسال کرده‌اند، سخنرانان و همچنین شرکت‌کنندگان در کنفرانس گواهی‌های معتبر اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار