حضور «شیوا خسرومهر» در شبکه سحر

تهران (پانا) - «شیوا خسرومهر» بازیگر نام آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر در برنامه «شما و سحر» از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور «شیوا خسرومهر» در شبکه سحر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، معصومه سلمانپور تهیه کننده برنامه «شما و سحر»در خصوص مهمان امروز برنامه گفت: «شیوا خسرومهر» فعالیت هنری خود را از سال 1375 و با بازی در در فیلم «عروسی مهتاب» با کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد و به تدریج توانست در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی متعددی به ایفای نقش بپردازد. فیلم هایی همچون کارناول مرگ، سایه وحشت، امپراطور، ورود به صحنه جرم ممنوع، سنگ کاغذ قیچی، مخمصه، خط کش، نرگس، یلدا، اسلحه سرد، تا رهایی، نوشدارو، یادآوری، سارق روح و مجموعه تلویزیونی «پروانه» که هم اکنون از کانال آذری در حال پخش است، از جمله نقاط ممتاز کارنامه هنری و بازیگری اوست.
سلمانپور ادامه داد: «خسرومهر» که علاوه بر بازیگری در داستان نویسی هم تلاش هایی داشته است با حضور در برنامه «شما و سحر» از خاطرات تلخ و شیرین کار حرفه ای خود برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری سخن خواهد گفت.
سلمانپور در پایان گفت: «سیزو سحر» در بخش های دیگری همچون پاسخ به سوالات و درخواست های مخاطبان و بینندگان آذری و تازه های دوبله درکانال و شبکه به پایان خواهد رسید.
«شما و سحر» چهارشنبه 1 بهمن ساعت 17:30 به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.
سهیل مس چی مطابق روال هر هفته در برنامه «شما و سحر» دستیار تهیه است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار