حضور انتشارات «بنیاد سینمایی فارابی» در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

تهران (پانا) - انتشارات «بنیاد سینمایی فارابی» با بیست‌و‌سه عنوان کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور انتشارات «بنیاد سینمایی فارابی» در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن ماه با حضور ناشران مختلف آغاز به کار می‌کند و تا ۶ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
بر اساس این خبر، انتشارات «بنیاد سینمایی فارابی» در این نمایشگاه مجازی حضور دارد و در سامانه این نمایشگاه، بیست‌و‌دو عنوان کتاب سینمایی را عرضه کرده است.
«فیلمنامه ‌نویسی در قرن۲۱: راهنمای جامع فیلمنامه‌نویسی برای فیلم‌های فردا»، «چگونه از هر چیزی فیلمنامه اقتباس کنیم؟»، «نگارش فیلمنامه داستانی» و «فیلمنامه‌نویسی پیشرفته» از جمله کتاب‌هایی هستند که به شکل تخصصی به موضوع فیلمنامه‌نویسی می‌پردازند.
سه فیلمنامه «مخمصه»، «رهایی از شاوشنگ» و «یادآوری: بر اساس داستانی کوتاه به قلم جاناتان نولان» هم در سامانه بنیاد سینمایی فارابی عرضه شده است.
در مبحث کارگردانی هم عناوینی چون «نما به نما: نمای متحرک جلد دوم»، «کارگردانی داستان: داستانگویی حرفه‌ای و تکنیک‌های طراحی استوری‌برد در فیلم زنده و انیمیشن»، «در یک چشم به هم زدن»، «در مسیر فیلمسازی (مقدمه‌ای بر مهارت کارگردان)»، « جعبه ابزاری برای فیلمساز: چگونه با بودجه اندک فیلمی حرفه‌ای بسازیم؟»، «مدیریت تولید فیلم» و «ایده کارگردان: راهی به سوی کارگردانی عالی» منتشر شده که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
کتاب‌هایی نظیر «بازاندیشی مباحث رمان و فیلم»، «پیش‌درآمدی بر فیلم»، «مبانی زیبایی‌شناختی سینمای اسلامی»، «سینمای جاده‌ای» و «مطالعات دینی فیلم» از جمله کتاب‌هایی هستند که در حوزه شناخت و اندیشه سینمایی منتشر شده است.

«نیمه تاریک نابغه: زندگینامه آلفرد هیچکاک»، «بانویی از زاگرس: سینمای پوران درخشنده با تکیه بر سیمای کم‌توانی بر پرده نقره‌ای» و «سینمای وودی آلن» از جمله کتاب‌های شناخت‌نامه‌ای هستند که درباره کارگردان‌های ایرانی و خارجی اطلاعاتی را به دست می‌دهد.

«دانستنی‌های نجات‌بخش انیمیشن» یکی از کتاب‌هایی که به شکل تخصصی به موضوع پویانمایی می‌پردازد.

سینماگران، دانشجویان و علاقمندان کتب تخصصی سینما ، برای دریافت آثار انتشارات «بنیاد سینمایی فارابی» می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی www.tehranbookfair.ir آثاری که در سامانه خانه کتاب ثبت ‌شده، را سفارش دهند. ثبت سفارش ۲۴ ساعته بوده و آثار مورد نظر از طریق «شرکت پست» ارسال خواهد شد. تمامی آثار با تخفیف ۲۰ درصد در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار