افزایش مبتلایان به کرونا در کشور؛ آمار قربانیان از ۵۷ هزار نفر گذشت

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مبتلایان به کرونا در کشور؛ آمار قربانیان از ۵۷ هزار نفر گذشت

سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۱۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۵۷ نفر رسید. تا کنون یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۴۲۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۸ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار