لزوم برنامه‌ریزی‌ برای تامین کالا‌های اساسی ایام عید و ماه رمضان

تهران (پانا) - جلسه بررسی راهکار‌های تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه‌ریزی‌ برای تامین کالا‌های اساسی ایام عید و ماه رمضان

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر لزوم تامین دارو و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه در ایام پایانی سال و شب عید، گفت: لازم است از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام شود تا دغدغه‌ای برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود نداشته باشد.

در این جلسه که وزیر جهاد کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان غذا و دارو، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از شرایط بازار و کالاهای اساسی ارائه شد.

رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین دبیر ستاد تدابیر ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص ارز مورد نیاز دارو و تجهیزات پزشکی ارائه کردند و به تشریح نیازهای ارزی حوزه بهداشت و درمان پرداختند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر درباره نیاز ارزی کالاهای اساسی و دارو، راهکارهای تامین ارز برای ماه‌های پایانی امسال و همچنین سال 1400 مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار