اولویت اصلی در آموزش حضوری سلامت دانش آموزان است

تهران(پانا)- مدیر هنرستان هوشمند و هیئت امنایی سمیه منطقه ۱۳، از برگزاری کلاس های مهارتی برای رشته های خاص در هنرستان ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی از اول بهمن ماه، سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اصلی در آموزش حضوری سلامت دانش آموزان است

نسا حامدی، در گفت و گو با پانا، با اشاره به جلسات توجیهی مدیران در خصوص بازگشایی هنرستان‌ها گفت: طبق بخشنامه و مصوبات و آئین نامه های اداره کل شهر تهران و جلسات اداری منطقه ۱۳ مبنی بر برگزاری کلاس های حضوری، آموزش و ارزشیابی دروس مهارتی و شایستگی های فنی در شاخه فنی حرفه ای و آموزش استاندارد مهارت در شاخه کار و دانش، به شیوه حضوری و تراکمی خواهد بود.
وی با تاکید بر ارتقای مستمر کیفیت آموزشی گفت: آنچه که برای ما مهم است کیفیت آموزش به عنوان راهبرد اصلی کادر مدرسه و هنر آموزان کار و دانش است، چرا که کیفیت یعنی تعمیق یادگیری و برای ارتقای مستمر کیفیت آموزشی به آن نیازمندیم.
حامدی عنوان کرد: در هنرستان‌ها دروس یا جنبه کارگاهی دارند یا جنبه غیر کارگاهی. در دروس غیر کارگاهی در هر شرایطی، آموزش ها به صورت مجازی در حال اجراست و بسترهای لازم برای اجرای آن در آموزش و پرورش آمده است، اما در صورتی که ماهیت کارگاهی دارند در شرایطی که مصوبات ستاد کرونا اجازه دهد بر اساس وضعیت و بخشنامه ها دروس خاصی به صورت رشته ای و ساعتی با حضور دانش آموزان آموزش داده خواهد شد.
مدیر هنرستان سمیه خاطرنشان کرد: بسیاری از هنرآموزان در هنرستان‌ها با رعایت موارد بهداشتی اکنون در حال تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده و تولید مواد بهداشتی و.... هستند، در حال حاضر اولویت اصلی در آموزش حضوری سلامت دانش آموزان است و با توجه به مساحت کارگاه‌ها نسبت به کلاس‌های درس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با جمعیت کم هنرجویان امکان‌پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار