بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا

صدرنشینی برای تیمی که سال‌ها نتوانسته هوادارانش را شاد کند، قابل قبول است

تهران (پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است این تیم هر چند در لیگ برتر فوتبال زیبایی ارائه نمی‌دهد اما رسیدن به صدر جدول عملکرد محمود فکری را قابل قبول کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
صدرنشینی برای تیمی که سال‌ها نتوانسته هوادارانش را شاد کند، قابل قبول است

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد استقلال تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر ایران گفت: « استقلال صدر جدول را در اختیار دارد و این برای تیمی که چندین سال است نتوانسته دل هواداران خود را شاد کند، بسیار قابل قبول است؛ امیدوارم شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند. تیم استقلال مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشت، من از قبل هم گفته بودم اگر هافبک‌های یک تیم بازی را دست بگیرند، می‌توانند نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند. بازیکنان استقلال در بازی مقابل تراکتور در همه خطوط و به خصوص دفاع خوب کار کردند. »

وی ادامه داد: « استقلالی‌ها همه زوایا را طوری بسته بودند که اکبر ایمانی هافبک قوی و شوت‌زن تراکتور نتوانست کاری از پیش ببرد. البته اگر تراکتوری‌ها از همان ابتدا بازیکنان قدرتمند خود از جمله حاج صفی و دژاگه را به میدان می‌فرستادند کار برای استقلال سخت بود. »

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد عملکرد محمود فکری سرمربی این تیم و انتقادهایی که به او می‌شود، اظهار کرد: « یکی از انتقادهای همیشگی که به فکری می‌شود و شاید ما هم در صحبت‌هایمان این موضوع را به نحوی گفتیم این است که استقلال خوب بازی نمی‌کند. البته این در صورتی است که نتیجه مهم است و در حال حاضر استقلال صدر جدول را در اختیار دارد. من بارها گفتم اگر استقلال تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد می‌تواند نمایش قابل قبولی ارائه داد. همانطور که مقابل تراکتور این اتفاق افتاد. »

فریبا تاکید کرد: « در بازی مقابل تراکتور،استقلال از همه شرایط به سود خود استفاده کرد و موقعیت گل به حریف مقابل نداد و توانست تین بازی را با اقتدار پیروز میدان شود. کار مقابل تیم پرمهره تراکتور سخت است اما استقلالی‌ها از پس آن برآمدند. انتقاد از تیمی که هم‌اکنون صدر جدول را در اختیار دارد و توانسته مقابل تیم پرمهره تراکتور خوب بازی کند و پیروز میدان شود کار درستی نیست و چنین افرادی که باز هم برای تضعیف روحیه تیم دست به انتقاد می‌زنند در واقع استقلال‌نماهایی هستند که هدفشان کمک به این تیم نیست. »

پیشکسوت استقلال در مورد بازی مقابل سایپا که عصر امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد، گفت: « سایپا در بیشتر بازی‌ها نتیجه را به تساوی کشانده است، امیدوارم استقلال مقابل این تیم هم به خوبی بازی کند و بتواند سه امتیاز آن را کسب کند، در حال حاضر مهم حفظ صدرنشینی است و استقلال باید تمام توان خود را به کار بگیرد که آن‌ را حذف کند. »

فریبا در مورد عملکرد شیخ دیاباته در لیگ برتر عنوان کرد: « دیاباته بازیکن فرصت‌طلبی است و از همه موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند و بی‌جهت نبود که سال گذشته آقای گل شد. اگر امسال کمتر مصدوم می‌شد، می‌توانست دوباره آقای گل شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار