بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا

شائبه شرط‌بندی از لیگ یک به لیگ برتر رسیده است؛ فدراسیون باید به صورت جدی پیگیر باشد

با شرط‌بندی شرافت ورزش زیر سؤال می‌رود

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال هراز آمل از فدراسیون والیبال درخواست کرد به صورت جدی پیگیر شائبه وجود شرط‌بندی در لیگ برتر والیبال باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
شائبه شرط‌بندی از لیگ یک به لیگ برتر رسیده است؛ فدراسیون باید به صورت جدی پیگیر باشد

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در واکنش به وجود آمدن بحث شرط‌بندی در لیگ برتر والیبال ایران گفت: « این موضوع چند سالی است که در والیبال مطرح شده است. شائبه شرط‌بندی ابتدا در لیگ دسته یک عنوان شد و متأسفانه شدت پیدا کرد و به شکل جدی در مورد آن صحبت می‌شد؛ قاعدتاً این امکان وجود داشت که از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه پیدا کند که متأسفانه این اتفاق هم افتاد و جای نگرانی وجود دارد. »

وی ادامه داد: « موضوع شرط‌بندی در ورزش مسئله‌ای عادی نیست و شرافت ورزش را زیر سؤال می‌برد. در واقع ورزش متفاوت‌تر از دیگر موضوعات است و در واقع انسانیت و شرافت از ارکان مهم ورزش محسوب می‌شوند؛ اگر خدشه‌دار شوند مفهوم خود را از دست می‌دهند بنابراین این شائبه را باید پیگیری کنند. فکر می‌کنم چون صحبتش مطرح شده احتمال آن وجود دارد و ما هم مثل بقیه آن را شنیده‌ایم. »

سرمربی تیم والیبال هراز آمل در پاسخ به این سؤال که این موضوع را به عینه در لیگ والیبال دیده است یا خیر، عنوان کرد: « من آن چیزی که ملموس باشد حس نکردم، اما همان‌طور که گفتم وقت صحبت آن مطرح می‌شود؛ به این معنی نیست که احتمالاً در لیگ برتر هم این مسائل ورود کرده‌اند. امیدوارم که از سوی فدراسیون والیبال این موضوع به جد پیگیری شود، والیبال برای ما قابل احترام است و چنین مسائلی تبعات خوبی برای این رشته ورزشی ندارد. »

عطایی تأکید کرد: « اثبات این مسائل پیچیده است اما اگر پیگیری‌ها صورت بگیرد قطعاً خیلی از مسائل روشن می‌شود. تیم ملی والیبال ما در جهان رنکینگ هشتم را در اختیار دارد، مطرح شدن مسائل اینچنینی می‌تواند به چهره این رشته ورزشی در جهان آسیب برساند بنابراین هر چه سریع‌تر باید مسائلی که مطرح شده است را پیگیری کرد تا مشکل دیگر به وجود نیاید. »

سرمربی تیم هراز آمل در مورد وضعیت تیمش اظهار کرد: « خدا را شکر وضعیت تیم خوب پیش می‌رود اما این هفته بازی‌های سختی مقابل سایپا و شهرداری گنبد داریم. سایپا از تیم‌های ریشه‌دار والیبال است و در چند هفته اخیر هم نتایج خوبی کسب کرده است قطعاً در این دو دیدار تیمی برنده میدان خواهد شد که اشتباهات کمتری داشته باشد. »

وی همچنین در پایان در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم تیم عنوان کرد: « علیزاده و قائمی در حال تمرین هستند و حالشان بهتر است و عادل غلامی هم که دچار مصدومیت شده بود شرایط تمرینی دارد اما هنوز از ایده‌آل فاصله دارد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار