مسیب‌زاده در مراسم افتتاحیه رسمی دبیرخانه کشوری تقلید، مرجعیت و جشن تکلیف خبر داد

برگزاری مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی دانش‌آموزان در سمنان

دبیرخانه کشوری تقلید، مرجعیت و جشن تکلیف افتتاح شد

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به راه‌اندازی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور اشاره کرد که به تاکید وزیر شکل گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی دانش‌آموزان در سمنان

محمدرضا مسیب‌زاده در مراسم افتتاحیه رسمی دبیرخانه کشوری تقلید، مرجعیت و جشن تکلیف که به طور زنده از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه امروز چند اتفاق ارزشمند در استان سمنان رقم می‌خورد اظهار کرد: نکته حائز اهمیت راه‌اندازی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور است که به تاکید و دستور وزیر آموزش و پرورش انجام شده و کانال‌های 17 گانه در این عرصه شکل گرفته است.

وی به جمله مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم و اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مسئولیت ما در این باب سنگین است از آنجایی که استان سمنان این ظرفیت و زیرساخت‌ها را دارد در این مسیر پیشگام شده است.

مسیب‌زاده ادامه داد: 2 پایگاه و 2 کانال در اختیار استان سمنان قرار گرفته و امروز از این 2 کانال ارزشمند رونمایی می‌شود؛ موضوع تقلید و جشن تکلیف.

به گزارش پانا، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: اتفاق دیگری که در این استان می‌‌افتد برگزاری مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی دانش‌آموزان دارالقرآن‌ها و 39 امین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز است که این مسابقات پایه مسابقات بین المللی است.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش سمنان نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح 2 دبیرخانه تقلید و مرجعیت و برگزاری جشن تکلیف و با اظهار خرسندی که استان سمنان میزبان مسابقات ارزشمند قرآن است بیان کرد: این موضوع را در کارنامه خود یک افتخار می‌دانیم و امیدواریم تمام نهادهای قرآنی نیز پای کار بیایند تا در این اقیانوس عظیم بتوانیم ایفای نقش کنیم.

وی افزود: مسابقات قرآن به مثابه ابر رحمتی است که در هر سرزمینی ببارد آن سرزمین را با طراوت می‌کند این مسابقات مانند ستاره پرنوری است که محفل زندگی انسان‌ها را روشن می‌کند.

دستورانی با بیان اینکه انشالله در 14 و 15 بهمن ماه با برگزاری مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی دانش‌آموزان و در مردادماه با برگزاری مسابقات قرآن، میزبان خوبی برای خادمان قرآن باشیم افزود: امروز این 2 دبیرخانه افتتاح می‌شود انشالله حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان را در این باره داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار