اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که در مدارس فعالیت دارند؛ از اول بهمن ماه 99

تهران (پانا) - معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، با ارسال دستورالعملی به استان‌ها، از اعمال مدرک تحصیلی دوم  افرادی که در مدارس فعالیت دارند از اول بهمن ماه 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که در مدارس فعالیت دارند؛ از اول بهمن ماه 99

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، در اجرای قانون تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مصوب مجلس شورای اسلامی و بر اساس بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، به استان‌ها اعلام کرد: آثار استخدامی مدارک تحصیلی ماخوذه نسبت به مدارک تحصیلی ارائه شده در بدو استخدام کارمندان رسمی و پیمانی تنها برای یک مقطع تحصیلی بالاتر با رعایت شرایط اعلام شده قابل احتساب خواهد بود.

بر این اساس؛ مدرک تحصیلی دوم افرادی که در مدارس فعالیت دارند از اول بهمن ماه 99 اعمال می‌شود.

گفتنی است؛ در اجرای تبصره مذکور، آثار استخدامی مدارک تحصیلی ماخوذه نسبت به مدارک تحصیلی ارائه شده در بدو استخدام کارمندان رسمی و پیمانی تنها برای دو مقطع تحصیلی بالاتر؛ دیپلم به فوق دیپلم و لیسانس، لیسانس به فوق لیسانس و دکتری و همچنین کارشناسی ارشد به دکتری با رعایت شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل معلمان و پیش بینی مدرک تحصیلی در شرایط احراز پست مورد تصدی قابل احتساب می‌باشد.

همچنین؛ اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه‌های سنواتی است و مسئولیت حسن اجرای این دستورالعمل با مدیرکل آموزش و پرورش استان‌هاست.

متن دستورالعمل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار