آجر به آجر در استان اردبیل؛

مشارکت ۳۰۱ بانوی اردبیلی در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

تهران (پانا) - طرح آجر به آجر با پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من» با هدف توسعه فرهنک مدرسه سازی در میان بانوان تاکنون ۳۰۱ بانوی اردبیلی را وارد حوزه مدرسه سازی کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۳۰۱ بانوی اردبیلی در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، بسته تحولی طرح «آجر به آجر» باعث توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود تا هر فردی با هر بضاعت حتی با سرمایه خرد بتواند در امر مدرسه سازی، مشارکت داشته باشد.

اعضای شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان اردبیل، آستین بالا زده و با همت و یکدلی حامی پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من» شدند.

اسامی اعضای این شورا عبارتند از نسرین تامی، مژگان قائیلی، پریسا نامی، پریسا رحیمی، رباب عبدی، عاطفه سجوری، مینا تهامین و ژیلا نیکنام.

با توجه به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ مشارکت‌های مردمی بین اقشار مختلف مردم، هدف از اجرای این طرح علاوه بر فرهنگ‌سازی کار نیک مدرسه‌سازی، بهره‌گیری از مشارکت‌های خرد مردمی در این امر است.

در اجرای این طرح مردم و به ویژه بانوان می‌توانند به سامانه مربوطه مراجعه و کمک‌های خود را که می‌تواند به اندازه ‌هزینه تامین یک آجر باشد، به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردیبل واریز کنند.

تاکنون تعداد افراد شرکت کننده در قالب مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در این پویش 301 نفر بوده است؛ به امید روزی که تمام فرزندان سرزمینمان در کلاس‌های درس استاندارد خشت به خشت، آینده ای روشن برای خود بسازند.

گفتنی است، در پویش طرح «آجر به آجر» تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هم‌وطنان مشارکت کرده ‌اند و مردم خیراندیش می‌توانند از طریق سامانه «مهر مدرسه» به آدرس mehremadrese. ir و یا مراجعه به ajorbajor. ir در مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار