اولین جلسه کارگروه گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی برگزار شد

زنجان (پانا) - اولین جلسه کارگروه گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از فعالان شاغل و بازنشسته امور تربیتی در محل سالن شهید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کارگروه گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این جلسه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی، به اهمیت کار تربیتی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی اشاره نمود و به برنامه ریزی در جهت هرچه پربار برگزار شدن هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در هشتم اسفندماه سال جاری تأکید کرد.

اشرفی رئیس اداره امور تربیتی نیز هدف از تشکیل این سلسله جلسات را همفکری و تبادل نظر با دست اندرکاران و صاحبنظران حوزه پرورشی جهت برگزاری شایسته و مطلوب روز امور تربیتی و قدردانی و تجلیل از فعالان و پیسکسوتان صدیق و تأثیرگذار حوزه امور تربیتی اعلام کرد.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص انجام برنامه های متنوع تربیتی و فرهنگی در هفته تربیت اسلامی پرداختند.

گفتنی است هشتم اسفند ماه در تقویم معاونت پرورشی و فرهنگی، یادآور تلاشها و مجاهدتهای شهیدان باهنر و رجایی در تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی در سال 1359 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار