با حکم وزیر کشور؛

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

یاسوج (پانا) - وزیر کشور در حکمی کیامرث حاجی زاده را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم وزیر کشور برای انتصاب کیامرث حاجی زاده آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تائید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

کیامرث حاجی مشاور کنونی استاندار استان خوزستان است که تا تیرماه سال جاری دو سمت بسیار مهم «مدیرکل مدیریت بحران خوزستان» و «سرپرستی معاونت منابع انسانی استانداری خوزستان» را عهده دار بود . با انتخاب امید بن یاس بعنوان مدیرکل جدید بحران این استاندار ، با حکم استاندار خوزستان مشاور بالاترین مقام اجرایی این استان شد .

وی به مدت سه ماه در نبود معاون عمرانی استاندار خوزستان با حفظ سمت این معاونت را نیز مدیریت می کرد .

تحصیلات کیامرث حاجی زاده به ترتیب کاردان بهداشت عمومی ، کارشناس مهندسی آب ، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی ، دانشجوی مقطع دکتری مدیریت آموزشی و مدرس دانشگاه بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار