برگزاری جلسه پیگیری اسناد مالکیت مدارس شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - 35مورد پرونده مدارس آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهردر راستای اجرای قانون تعیین تکلیف املاک فاقد سند مالکیت از سال 1392تا کنون مفتوح هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پیگیری اسناد مالکیت مدارس شهرستان اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در دیدار با رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: امیدواریم آموزش وپرورش با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک طی تفاهم نامه ای که به امضا دو دستگاه می‌رسد، بتواند املاک متعلق به آموزش وپرورش را با سرعت بیشتری به تثبیت برساند.

او در ادامه افزود:35 مورد پرونده مدارس شهرستان در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف املاک فاقد سند مالکیت از سال 1392تا کنون مفتوح هستند که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه واحد برسند.

بنار تصریح کرد: از تعداد 2584 مورد عنوان شده در کارگروه هیئت وزیران، تعداد 23 باب مدرسه مربوط به شهرستان اسلامشهر است که امید داریم به عنوان دستگاه بهره‌بردار سند آنها به نام آموزش و پرورش زده شود.

در بخش دیگری از این جلسه مصطفایی رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: 20 برگ سند مالکیت مربوط به مدارس شهرستان اسلامشهر از سال نود وهشت در راستای انتقال اجرائیه در اداره ثبت و اسناد دارای مشکل هستند و امیدواریم به زودی مرتفع مشکل آنها نیز مرتفع شود.

رسولی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به رسالت والای آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در اسرع وقت دستورات لازم را به واحدهای ثبتی جهت تسریع در صدور اسناد آموزش و پرورش ابلاغ خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار