در نشست فرایند عملکرد مدارس آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان شد:

با توجه به گسترش آموزش مجازی، باید نظارت‌ها متناسب با شرایط فعلی تعریف و عملیاتی شود

بوشهر(پانا) - در نشستی با حضور رییس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش، عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
با توجه به گسترش آموزش مجازی، باید نظارت‌ها متناسب با شرایط فعلی تعریف و عملیاتی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، جمشید برجکی در این نشست با اشاره به شرایط کرونایی گفت: با توجه به گسترش آموزش غیرحضوری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، باید نظارت ها متناسب با شرایط فعلی تعریف و عملیاتی شود.
وی افزود: ادارات ارزیابی عملکرد در استان ها و شهرستان‌ها/مناطق باید با رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس، زمینه پوشش کامل دانش آموزی و بهبود کیفیت آموزش را فراهم کنند.

همچنین در این نشست رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: امروزه بر همگان ثابت شده است که فرایند نظارت و بازرسی اگر به صورت مستمر و منظم انجام شود، موجب رشد و شکوفایی می شود.
احمد قاسمی اضافه کرد: در دوره کرونا که آموزش‌های حضوری تعطیل شده و فعالیت ها از راه دور انجام می شود، اهمیت بارزسی و نظارت بیش از گذشته است تا خللی در امور به وجود نیاید.
گفتنی است برجکی در سفر 2 روزه خود به استان بوشهر، با حضور در شهرستان ها و مناطق، عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس را مورد ارزیابی قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار