نمایش "لبخندباطعم ماسک" نیشابور به بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر راه یافت

نیشابور (پانا) - نمایش خیابانی « لبخندباطعم ماسک » به نویسندگی و کارگردانی محسن مسعودی فر از نیشابورجواز ورود به بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش  "لبخندباطعم ماسک" نیشابور به بخش نمایش‌های خیابانی  جشنواره تئاتر فجر راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی « لبخندباطعم ماسک » نیشابور اظهارکرد: از کل کشور تعداد ۲۵ اثر به بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافتندکه خوشبختانه نمایش خیابانی « لبخندباطعم ماسک » نیز توانست پس از سالها از شهرستان نیشابور جواز ورود به این جشنواره را از آن خود کند.

محسن مسعودی فر افزود: این نمایش باتوجه به شرایط کرونایی سعی بر فرهنگ سازی و مشکلاتی که از عدم رعایت کردن موارد بهداشتی بوجود می آید را به نمایش خواهد می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی « لبخندباطعم ماسک » بصورت موزیکال و فانتزی طراحی شده و در این اثر رقابت بین کادردرمان مدافعان سلامت و تیم کرونا به روی صحنه می رود.

محسن مسعودی فر یادآورشد: در نمایش خیابانی « لبخندباطعم ماسک » هنرمندان نام آشنای تاتر نیشابور محمد طاغونی، شادی امینی، متینا اسلامی، مبینا عین آبادی، امیرمهدی ناصری، مبینا دهنوخلجی، ندا شیرازی، رضاثنایی، مهدی خانلقی، رضابوژمهرانی، اشکان داوری، پرنیان مسعودی فر، محمدعادلی، مرتضی جهان دوست، امیرآتشی، آرین دهنوی و عطیه یزدانی به ایفای نقش پرداخته اند.

وی عنوان کرد: همچنین موسیقی این اثر را امیرحسین حسینی ، فیلم وت دوین را عمادشیخی، معین نعیمی، دانیال شمس، طراح لباس خانم وحدتی ، طراح گریم مرضیه متقی نژاد، دستیار کارگردان مهدی نجفی، طراح پوسترسارابیات، مدیر هماهنگی احسان اتابکی، طراح فرم امین نجار به عنوان عوامل اجرایی با این نمایش همکاری دارند.

نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی « لبخندباطعم ماسک » نیشابور تصریح کرد: سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند و سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار