بازدید «جواد حسینی» از مدرسه استثنایی ناشنوایان زنده‌یاد علینقیان شهر اصفهان

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در بیست و چهارمین روز از دی‌ماه ۱۳۹۹ و در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از مدرسه استثنایی ناشنوایان زنده‌یاد علینقیان با کادر آموزشی و اجرایی این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید «جواد حسینی» از مدرسه استثنایی ناشنوایان زنده‌یاد علینقیان شهر اصفهان

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بازدید از مدرسه استثنایی ناشنوایان علینقیان با بیان اینکه این مدرسه از استانداردهای مناسب برخوردار است، اظهار داشت: به خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان تبریک می‌گویم که چنین مدرسه استانداردی ساخته‌اند، برپایی این مدارس نشان از حمایت‌های مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و همراهی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان است.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های آموزش استاندارد، استانداردسازی امکانات و تجهیزات است که از ویژگی‌های این مدرسه به شمار می‌رود و همچنین مشارکتی بودن این مدرسه از دیگر ویژگی‌های یک‌صد و یکمین مدرسه ناشنوایان کشور است.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور تأکید کرد: تمام امکانات فنی که از بعد استثنایی مانند نوت تیکر، امکانات ورزشی و گفتاردرمانی این مدرسه احتیاج دارد را تقبل می‌کنیم و پس از مشخص‌شدن مبالغ آنها و ارسال نامه از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان این امکانات در اختیار مدرسه قرار می‌گیرد.

در این بازدید محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، الماسی رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان و حسینی رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه شش اصفهان حضور داشتند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور در این بازدید با اهدای هدایایی به تعدادی از دانش‌آموزان از آنها تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار