معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

در زمینه تولید محتوا باید بانک اطلاعاتی ایجاد شود

تهران(پانا)- معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه تولید محتواهایی که در سطح استان ایجاد می شود، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
در زمینه تولید محتوا  باید بانک اطلاعاتی  ایجاد شود

به گزارش روابط عمومی داره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به دستور کار هفتمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان گفت: روند اجرای برنامه سنجش صلاحیت حرفه‌ای و توسعه شایستگی معلمان ،اجرای دستورالعمل برنامه‌ریزی تکریم و بزرگداشت مقام معلم ،اجرای طرح جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزیابی و ساماندهی امور مربوط به مهدکودک‌ها در دستور کار هفتمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران قرار گرفت .

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای فرهنگیان در طول سال تحصیلی ادامه داد: در جهت آموزش نیروی انسانی در سطح استان برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی صورت گرفته است که به زودی به اطلاع فرهنگیان رسانده می‌شود .

بهارلو با تاکید بر ضرورت اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت برای فرهنگیان تصریح کرد: ما نباید وقت و زمان همکاران فرهنگی را با دوره‌هایی که از اثربخشی لازم برخوردار نیستند هدر دهیم و در مورد کاربردی بودن دوره‌ها متناسب با مقاطع تحصیلی همکاران بررسی دقیق تری باید انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار