محمد نوری در گفت و گو با پانا:

دربی باید برای باشگاه استقلال تلنگر جدی باشد

گل زودهنگام معادلات دربی را بهم ریخت / استقلال باید کیفیت بازی‌هایش را بالا ببرد

تهران (پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است که این تیم در نیمه دوم دربی 94 کیفت لازم را نداشت.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دربی باید برای باشگاه استقلال تلنگر جدی باشد

محمد نوری در گفت‌و‌گو با پانا درباره عملکرد استقلال در دربی ۹۴ گفت: « استقلال شروع خیلی خوبی داشت و گلی را هم که به ثمر رساند شیرین بود اما این گل تمام معادلات را بهم زد. در واقع می‌توانم بگوییم این گل هم برنامه‌های استقلال و هم پرسپولیس را بهم زد.البته نمی‌توان گفت گل زود هنگام بد است، اما گاهی اوقات چنین گل‌هایی نظم بازی را بهم می‌زند که این گل از آن دسته بود و هم استقلال و هم پرسپولیس با این گل برنامه‌‌ریزی‌شان بهم خورد. »

وی با بیان اینکه در نیمه دوم عملکرد پرسپولیس به مراتب بهتر بود، اظهار کرد: « در نیمه دوم کیفیت بازی به مراتب بالاتر رفت و حتی در این نیمه شاهد یک بازی یک طرفه از سوی پرسپولیس بودیم و آنها با استفاده از توپ‌های بلند بین هافبک‌های دفاعی و مدافعان میانی استقلال، مهدی عبدی و احمد نورالهی را صاحب توپ می‌کردند که همین تکنیک خطرناک سبب شد پرسپولیس نه تنها گل خورده خود را جبران کند بلکه یک گل هم پیش بیافتد و این موضوع به استقلالی‌ها فشار آورد و تمرکز آن‌ها را از نظر روحی و روانی بهم ریخت. »

عضو کمیته فنی درباره انتظارات هواداران از استقلال و برآورده نشدن این انتظارات در دربی 94 گفت: « استقلال آن طور که همه انتظار داشتیم در میدان ظاهر نشد، حداقل انتظار این بود که در نیمه دوم پرسپولیس بر بازی سوار نبود. با این حال خدا را شکر بازیکنی مثل مهدی قائدی توانست گره استقلال را در این بازی باز کند. تنها قائدی است که می‌تواند در بازی به این مهمی و در دقایق پایانی که اوج فشار و استرس است، بازیکنان پرسپولیس را جا بگذارد و گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند. »

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: « اصلی‌ترین هدف استقلال از این بازی گرفتن امتیاز و جایگاه در جدول لیگ برتر بود که حاصل شد. تساوی در این بازی باعث شد فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول حفظ شود و این یک امتیاز مثبت برای شاگردان فکری بود. اما امیدوارم این بازی تلنگر جدی برای بازیکنان و مجموعه استقلال باشد، استقلال با همین نتیجه توانسته همچنان در صدر جدول باشد ولی اگر این نتیجه را حفظ کند، قطعاً شانس قهرمانی خواهد داشت، اما نباید فراموش کنیم که استقلال نیاز به بازی با کیفیت دارد و هواداران هم همین خواسته را از این تیم دارند. همان‌طور که کاپیتان تیم وریا غفوری هم گفت استقلال باید کیفیت بازی‌های خود را بالا ببرد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار