مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

حال مردم زمانی خوب است که حال آموزش و پرورش خوب باشد

اسلامشهر (پانا) - آموزش و پرورش در راستای رسیدن دانش‌آموزان به درجه متعالی تربیت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور است.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حال مردم زمانی خوب است که حال آموزش و پرورش خوب باشد

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن شورای منطقه در سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش پس از ده‌ها سال صاحب سند مدون و مترقی تحول بنیادین شد و این سند مبتنی بر قرآن کریم، سنت ائمه معصومین (ع)، فرمایشات پیامبر اسلام، منویات امام راحل و رهبری است.

او افزود: بر اساس ساحت‌های سند تحول بنیادین انسان می‍بایست به مراتبی از درجه تعالی برسد که خداوند در قرآن کریم بشارت داده است و با این نوع نگرش افرادی در تراز جمهوری اسلامی تربیت خواهند شد و برای برخورداری از این فرصت متعالی باید افراد با چهار جایگاه ارتباط با خدا،خلق،خود فرد و خلقت آشنا شوند و با استاند به عقل برنامه‌ریزی کنند.

بنار تصریح کرد: اگر فردی در زندگی شخصی خود با خداوند ارتباط پیدا کند انسان موثری در جامعه خواهد بود. آموزش و پرورش در راستای رسیدن دانش‌آموزان به درجه متعالی تربیت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد: حال مردم زمانی خوب است که حال آموزش و پرورش خوب باشد و حال خوب در آموزش و پرورش هم با ایجاد تحول در دانش‌آموزان، پاسخگویی به نیازها و رفع مشکلات آنان میسر است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه موقت اسلامشهر نیز در سخنانی با تقدیر از همکاری‌های خوب آموزش و پرورش با حوزه علمیه شهرستان و استناد به روایات و احادیث تربیت دینی دانش‌آموزان را در این دوره یک فرصت و غنیمت دانست.

سپس در بخش دیگری از جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اسلامشهر، سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی دانش‌آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست .

او بیان کرد: آموزش و پرورش در راستای توجه به اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی خود اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با ارگان‌ها و اداراتی از جمله، اوقاف،تبلیغات اسلامی، امور مساجد،حوزه علمیه و ... کرد،ولی در بسیاری از موارد مشکلات منابع مالی در اجرای برنامه‌ها تاثیرگذار است، لیکن ضرورت دارد با برنامه‌ریزی دقیق از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تربیت دینی و فرهنگی دانش‌آموزان استفاده کرد.

در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های حاضرین حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر مصوبات جلسه را به شرح ذیل اعلام کرد: تعریف ساختار معرفی دانش‌آموزان مستعد جهت ارتباط با حوزه علمیه و نهادهای فرهنگی اسلامشهر،بهره‌مندی از ظرفیت کانال مجازی قرآن، نماز و عترت معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه در شبکه شاد با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان در قالب تولید محتوا و کلیپ و همکاری ارگان‌ها و ادارات اسلامشهر با آموزش و پرورش در جهت ایجاد ظرفیت‌های تربیتی و دینی دانش‌آموزان.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار