برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 13 تهران

تهران(پانا)- محمد افشار کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران از برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان همزمان با ایام الله دهه فجر و ماه بهمن به صورت مجازی و همراه با ارسال اثر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 13 تهران

به گزارش پانا محمد افشار گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام هفته قرآن و نماز، مرحله ی آموزشگاهی مسابقات قرآن و نماز دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 13 شهر تهران آغاز شده است که پس از پایان این مرحله، در بهمن ماه سال جاری و همزمان با ایام الله دهه فجر، مرحله منطقه ای این مسابقات به صورت مجازی در بستر شاد به همراه ارسال اثر پیگیری و اجرا خواهد شد.
افشار با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان ادامه داد: این مسابقات با عنوان قرآن کتاب زندگی و با تاکید بر تاثیر آموزه های قرآن و اهل بیت در زندگی، با حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی در بستر شاد و همراه با ارسال اثر برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از مسابقات، دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده ی مرحله ی آموزشگاهی مسابقات در رشته های ده گانه قرآن و نماز برای راهیابی به مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداخته و آثار خود را در معرض داوری قرار می دهند.
قابل ذکر است که مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران در سال تحصیلی جاری در چهار مرحله ی آموزشگاهی تا کشوری برگزار می شود که بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز و همکار فرهنگی در سطح منطقه در مراحل مختلف آن شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار