با تامین دیه نخبه اردبیلی، امام جمعه استان از محسن چاوشی تشکر کرد

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل عنوان کرد قلبا از محسن چاوشی تشکر می کنم.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
با تامین دیه نخبه اردبیلی، امام جمعه استان از محسن چاوشی تشکر کرد

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در پی تامین بخشی از دیه نخبه اردبیلی با همت و تلاش خواننده محبوب کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: برادر عزیزم هنرمند محبوب کشورم جناب آقای چاوشی عزیز، اقدام مبارک و نجات‌بخش شما در تامین بخشی از دیه نخبه اردبیلی نشان از بزرگی روح شما و خلاصی از اغلاق طبیعت مادی است، قلبا تشکر دارم.

قاتل که جوانی مبتکر و مخترع است زمان ارتکاب جرم ۲۷ ساله و فاقد هرگونه سابقه کیفری بوده و به دلیل قتل به صورت آنی و هیجانی ناشی از عصبانیت و خشم لحظه‌ای در زندان به سر می‌برد و منتظر اجرای حکم قصاص نفس به اذن اولیای دم بود که به همت و دخالت تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش و مقامات قضایی دادگستری و با تلاش شعبه دوم اجرای احکام و با گذشت اولیای دم به زندگی برگشت.

این جوان نخبه با اختراع نقشه خوان الکترونیکی فرش زمینه اشتغال چندین نفر در زندان اردبیل ایجاد کرده بود نیازمند تامین دیه بود که توسط محسن چاوشی و برخی از خیرین تامین شد.

محسن چاووشی، که همواره در آزادی زندانیان کمپین های مردمی مختلفی در پیچ اینستاگرامی خود به راه می اندازد این بار به سراغ مخترع جوان اردبیلی رفت و پس از ساعاتی از انتشار پست در صفحه مجازی خود مبلغ 200 میلیون تومان از سوی مردم اعطا شد.

چاووشی طی پستی نوشت: «یک جوان مخترع اردبیلی از سال ۹۳ در زندان به سر می‌برد و محکوم به قصاص است؛ اولیای دم پس از مذاکرات به‌عمل آمده اعلام کرده‌اند که در قبال دریافت دیه از اعدام صرف نظر می‌کنند. برای نجات این جوان یک هفته فرصت باقیمانده و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است.»

این خواننده محبوب پس از ساعاتی از انتشار پست خود نوشت: «به لطف خدا مبلغ مورد نیاز برای آزادی فراهم شد. از همه‌ عزیزان ممنونم»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار